.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان گیلان در مجلس صدرنشین هستند
نمایندگان گیلان در مجلس صدرنشین هستند

همه چیز در طرحهای استانی خلاصه نشده است.
منتقدان نمایندگان فعلی استان گیلان در مجلس شورای اسلامی برای عدم تاثیر گذاری این نمایندگان در معادلات مختلف سیاسی و اقتصادی در سطح کشور و استان مصادیق مختلفی را مطرح می کنند از جمله بی توجهی به نظرات این نمایندگان هنگام تدوین لایحه ی بود به و در نظر نگرفتن اعتبارات لازم برای پروژه های بزرگ استانی ، عدم مشاوره از نمایندگان برای انتخاب و در واقع انتصاب استانداران گیلان ، همچنین وقع نگذاشتن به نامه ی نمایندگان گیلان به رییس جمهور برای روشن شدن وضعیت شهردار رشت ،خاکسار و ... است .

 اما بهمن محمد یاری ، نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی به رد این موضوع می پردازد و می گوید : نمایندگان گیلان به گواه مشروح مذاکرات مجلس شورای اسلامی از جمله پر کارترین وکلای ملت درمجلس بوده اند و این که گفته شود این نمایندگان تاثیر گذار نبوده اند صحیح نیست .
عضو کمیسیون عمران مجلس ، 13 نماینده گیلان را معمولاً در جدول پیشنهاد دهندگان طرح ها و مذاکرات را در صدر معرفی کرده و می افزاید : به تعداد نطق های قبل از دستور و نمایندگان گیلان حاضر در مجلس دقت کنید و انصافاً گفته شود که آیا نمایندگان استان در کار اصلی خود ناموفق بوده اند ؟
این نماینده ی مجلس همه چیز را در گروی  طرحهای استانی ارزیابی نکرده و در همین ارتباط ادامه می دهد : گاه پیشنهادی در یک طرح یا لایحه پیشنهاد می شود که بسیار مورد توجه قرار می گیرد و سرنوشت آن را تغییر می دهد که باز هم در این ارتباط ردپای نمایندگان دیده می شود .
عضو فراکسیون اکثریت مجلس در ادامه افزود مثلاً در مورد حمل و نقل های درون و برون شهری ، آزاد راههای روستایی هم تلاشهای قابل توجهی از سوی نمایندگان گیلانی انجام شده است .
 وی تاکید می کند این هایی که بیان شد فقط ادعا نیست بلکه در مشروح مذاکرات مجلس قید شده است .
محمد یاری نمایندگان گیلان مجلس را در بخش پروژهای کلان بسیار موفق و پیگیر معرفی کرده و می گوید : مثلاً سر شفارود که الان از سوی وزارت نیرو به پیمانکار واگذار شده است و یا راه آهن قزوین – رشت که در مرحله ی اجرا است و همینطور آزاد راه و چندین پروژه ی درمانی و ...
نماینده ی مردم تالش در مجلس شورای اسلامی نیز دیدگاهی مشابه دیگر نمایندگان استان گیلان در مورد نقش پررنگ نمایندگان استان در معادلات به ذکر موارد زیادی می پردازد که عمدتاً از سوی مقامات ارشد استانی در دولت نهم و اواخر دولت خاتمی هم نتیجه ی پیگیری « عوامل اجرایی » عنوان می شود !/گيلنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.678 seconds.